Kim kimdir, tanışalım!

6 sayfadaki 9 sayfası Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Geri: Kim kimdir, tanışalım!

Mesaj tarafından dominate Bir Paz Ağus. 24, 2008 12:36 am

bırakın bu memleket muhabbetlerini bırakın binicilik konuşulsun
avatar
dominate
"Usta At"


Mesaj Sayısı : 350
Yaş : 33
Location : Nevşehir/Isparta/Bodrum
Kayıt tarihi : 13/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kim kimdir, tanışalım!

Mesaj tarafından gokhan Bir Paz Ağus. 24, 2008 2:28 am

bu formun başlıgı kim kimdir elbette tanısacaz
at ve biniciliği diger başlıklarda da konusmaya devam edecez yani
cosmic anladın yani memelket neresi demek istedim
avatar
gokhan
"Usta At"


Mesaj Sayısı : 133
Yaş : 35
Location : tokatlı
Kayıt tarihi : 20/08/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kim kimdir, tanışalım!

Mesaj tarafından cosmic Bir Paz Ağus. 24, 2008 1:41 pm

ankarada ikamet ediyorum doğduğumdan beri ama memleket siwas yani..

cosmic
"Usta At"


Mesaj Sayısı : 177
Location : aask
Kayıt tarihi : 03/06/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kim kimdir, tanışalım!

Mesaj tarafından dominate Bir Paz Ağus. 24, 2008 4:57 pm

benimkide ısparta
avatar
dominate
"Usta At"


Mesaj Sayısı : 350
Yaş : 33
Location : Nevşehir/Isparta/Bodrum
Kayıt tarihi : 13/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kim kimdir, tanışalım!

Mesaj tarafından gokhan Bir Ptsi Ağus. 25, 2008 1:20 am

dominate sen bırak memleket muhabbetini sen hep her zaman atlardan binicilikten bahset hani gecen gun biz kim kimdir adlı kısım yani burda tanısrken:)
ee nasıl gidiyor biniclik ve hayat casmic
avatar
gokhan
"Usta At"


Mesaj Sayısı : 133
Yaş : 35
Location : tokatlı
Kayıt tarihi : 20/08/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kim kimdir, tanışalım!

Mesaj tarafından dominate Bir Ptsi Ağus. 25, 2008 7:38 pm

neyse bişeyler derdimde....
avatar
dominate
"Usta At"


Mesaj Sayısı : 350
Yaş : 33
Location : Nevşehir/Isparta/Bodrum
Kayıt tarihi : 13/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kim kimdir, tanışalım!

Mesaj tarafından gokhan Bir Ptsi Ağus. 25, 2008 9:10 pm

Smile
avatar
gokhan
"Usta At"


Mesaj Sayısı : 133
Yaş : 35
Location : tokatlı
Kayıt tarihi : 20/08/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kim kimdir, tanışalım!

Mesaj tarafından dominate Bir Salı Ağus. 26, 2008 7:32 pm

Very Happy
avatar
dominate
"Usta At"


Mesaj Sayısı : 350
Yaş : 33
Location : Nevşehir/Isparta/Bodrum
Kayıt tarihi : 13/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kim kimdir, tanışalım!

Mesaj tarafından es_gam_ze Bir Perş. Ağus. 28, 2008 8:19 pm

gökhan ben tokattayım dün yani çarşamba günü geldim profesyonelce demek doğru değil bana kalırsa sadece elimden gelenin en iyisini yapmayaa çalışıyorum okadar ama güzel düşüncelerin için teşekkürler
aaa arkadaşlar ben gerçekten düşünyorum ama çiftlik olayını inş gerçekleştirebiliriz olursa herkes şimdiden davetlim Wink
avatar
es_gam_ze
"Usta At"


Mesaj Sayısı : 105
Yaş : 31
Location : tokat ist kocaeli
Kayıt tarihi : 25/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kim kimdir, tanışalım!

Mesaj tarafından dominate Bir C.tesi Ağus. 30, 2008 4:45 pm

iyi ya hemen kur çiftliğinide gelelim
avatar
dominate
"Usta At"


Mesaj Sayısı : 350
Yaş : 33
Location : Nevşehir/Isparta/Bodrum
Kayıt tarihi : 13/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kim kimdir, tanışalım!

Mesaj tarafından gokhan Bir Ptsi Eyl. 01, 2008 4:52 am

valla çok ii olur ya bu çiftlik işi
benim de hayalim yani bi çiftlik kurmak
su meslegimi bi elime labilsem cidden dusunuyorum hayalin otesine gecirmeyi
gamze tokatta isen oturuup biraz muhbet edelim ii olur bence
avatar
gokhan
"Usta At"


Mesaj Sayısı : 133
Yaş : 35
Location : tokatlı
Kayıt tarihi : 20/08/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kim kimdir, tanışalım!

Mesaj tarafından gokhan Bir Salı Eyl. 02, 2008 1:19 am

es_gam_ze demiş ki:gökhan ben tokattayım dün yani çarşamba günü geldim profesyonelce demek doğru değil bana kalırsa sadece elimden gelenin en iyisini yapmayaa çalışıyorum okadar ama güzel düşüncelerin için teşekkürler
aaa arkadaşlar ben gerçekten düşünyorum ama çiftlik olayını inş gerçekleştirebiliriz olursa herkes şimdiden davetlim Wink
gamze tokatta isen gorusmek sohbet etmek isterim senle ne dersin
avatar
gokhan
"Usta At"


Mesaj Sayısı : 133
Yaş : 35
Location : tokatlı
Kayıt tarihi : 20/08/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kim kimdir, tanışalım!

Mesaj tarafından es_gam_ze Bir Salı Eyl. 02, 2008 11:07 pm

evet olabilir ne zamn nerde görüşelim Very Happy
avatar
es_gam_ze
"Usta At"


Mesaj Sayısı : 105
Yaş : 31
Location : tokat ist kocaeli
Kayıt tarihi : 25/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kim kimdir, tanışalım!

Mesaj tarafından gokhan Bir Salı Eyl. 02, 2008 11:29 pm

es_gam_ze demiş ki:evet olabilir ne zamn nerde görüşelim Very Happy
gamze ben tokat merkezdeyim bu hafta sonuna kadar ne zaman nerde istersen gorusuruz
sana atlar ve binicilik hakkında soracaklarım var
hem de sohbet ederiz


En son gokhan tarafından Perş. Eyl. 11, 2008 10:56 am tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
avatar
gokhan
"Usta At"


Mesaj Sayısı : 133
Yaş : 35
Location : tokatlı
Kayıt tarihi : 20/08/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kim kimdir, tanışalım!

Mesaj tarafından cosmic Bir Çarş. Eyl. 03, 2008 12:13 am

bence de çok hoş olur:D:D(niye dalıyosam araya) şaka bi yana gerçekten insan kendisi gbi bu konuda ilgili atları sewen biriyle konuşmaktan çok zewk alıyo we bilgisine bilgi katıyo=) enazndan bn öyleyim..

cosmic
"Usta At"


Mesaj Sayısı : 177
Location : aask
Kayıt tarihi : 03/06/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kim kimdir, tanışalım!

Mesaj tarafından gokhan Bir Çarş. Eyl. 03, 2008 12:59 am

cosmic demiş ki:bence de çok hoş olur:D:D(niye dalıyosam araya) şaka bi yana gerçekten insan kendisi gbi bu konuda ilgili atları sewen biriyle konuşmaktan çok zewk alıyo we bilgisine bilgi katıyo=) enazndan bn öyleyim..
evet cosmic haklısın
be natları sevdiğim kadar at seven insanları da çok seviyorum
ve biniclik tesislerinde insanları ata bindirirken aynı sorular surekli sorulmasına ragmen bıkmadan usanmadan cevaplıyorum amac at sevgisi aşılamak insanlara
avatar
gokhan
"Usta At"


Mesaj Sayısı : 133
Yaş : 35
Location : tokatlı
Kayıt tarihi : 20/08/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kim kimdir, tanışalım!

Mesaj tarafından es_gam_ze Bir Çarş. Eyl. 03, 2008 5:48 pm

aslında bende hafta sonuna kadar burdayım:)sonra dönüş yapıyorum istanbula bu arada bende merkezdeyim ya ben cumartesi açıköğretim sınavına gireceğim sonrasında uygun isen görüşebiliriz aslında
avatar
es_gam_ze
"Usta At"


Mesaj Sayısı : 105
Yaş : 31
Location : tokat ist kocaeli
Kayıt tarihi : 25/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kim kimdir, tanışalım!

Mesaj tarafından gokhan Bir Çarş. Eyl. 03, 2008 9:52 pm

cuma olsa daha iyi olur gamze cumartesi erbaa ya gitmem gerekebilir
numaramı bıraktım onceki yazımda
avatar
gokhan
"Usta At"


Mesaj Sayısı : 133
Yaş : 35
Location : tokatlı
Kayıt tarihi : 20/08/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kim kimdir, tanışalım!

Mesaj tarafından es_gam_ze Bir Perş. Eyl. 04, 2008 2:08 pm

ok ozaman haberleşiri telden olur cuma faretmez mesaj atarım
avatar
es_gam_ze
"Usta At"


Mesaj Sayısı : 105
Yaş : 31
Location : tokat ist kocaeli
Kayıt tarihi : 25/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kim kimdir, tanışalım!

Mesaj tarafından gokhan Bir Perş. Eyl. 04, 2008 7:12 pm

tamam
avatar
gokhan
"Usta At"


Mesaj Sayısı : 133
Yaş : 35
Location : tokatlı
Kayıt tarihi : 20/08/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kim kimdir, tanışalım!

Mesaj tarafından ender9 Bir Ptsi Eyl. 08, 2008 1:34 pm

Herkese selam,

Foruma Almanya dan katiliyorum. Almanya ya 2001 senesinde geldim ve gecen sene binicilik tutkusu beni de fena halde sardi. 32 yasindayim yani oldukca gec basladim. Amacim kizim baslamadan once neymis ne degilmis soyle bir anlamakti. Simdi baba kiz bu sporun mudavimi olduk. Siteyi biniciligin Turkce terminolijisini internette arastirirken buldum. Burada herseyi Almanca ogrendigim icin Turkiye de at binmeye kalksam herseye tam fransiz olacaktim. Acikcasi forumu bu konuda cok faydali buldum. Ayrica Turkiye de bulundugum donemlerde nerelerde at binebilecegime dair de fikir edindim. Almanyadan da benzer takip ettigim forumlar var. Sitenin icerigi zenginlik bakimindan hic onlardan asagi kalir durumda degil. Admin i bu formu hayata gecirmesinden ve uyeleri de sagladiklari katkilardan dolayi tebrik ederim
avatar
ender9
"Orta Yaşlı At"


Mesaj Sayısı : 65
Yaş : 41
Location : Frankfurt
Kayıt tarihi : 08/09/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kim kimdir, tanışalım!

Mesaj tarafından dominate Bir Ptsi Eyl. 08, 2008 7:28 pm

Ender aramıza hoş geldin
avatar
dominate
"Usta At"


Mesaj Sayısı : 350
Yaş : 33
Location : Nevşehir/Isparta/Bodrum
Kayıt tarihi : 13/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kim kimdir, tanışalım!

Mesaj tarafından gokhan Bir Perş. Eyl. 11, 2008 10:57 am

hoşgeldin ender
avatar
gokhan
"Usta At"


Mesaj Sayısı : 133
Yaş : 35
Location : tokatlı
Kayıt tarihi : 20/08/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kim kimdir, tanışalım!

Mesaj tarafından dominate Bir C.tesi Eyl. 13, 2008 11:09 am

diğer yeni katılanları da tanımak istiyoruz!!!!
avatar
dominate
"Usta At"


Mesaj Sayısı : 350
Yaş : 33
Location : Nevşehir/Isparta/Bodrum
Kayıt tarihi : 13/02/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kim kimdir, tanışalım!

Mesaj tarafından gokhan Bir Paz Eyl. 14, 2008 1:10 am

evet bence de tanımak iyi olurdu
avatar
gokhan
"Usta At"


Mesaj Sayısı : 133
Yaş : 35
Location : tokatlı
Kayıt tarihi : 20/08/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kim kimdir, tanışalım!

Mesaj tarafından Sponsored content


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

6 sayfadaki 9 sayfası Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sonraki

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz